Informatie Huttendorp Wognum 2014

Zaterdag
Het weekend begint voor de kinderen op zaterdagochtend om 08:00 uur.  Alle kinderen worden verwacht bij de brug aan het Huttendorp terrein op de Grote Zomerdijk 11a. Nadat iedereen zijn/haar ouders heeft uitgezwaaid en zijn groepje en begeleiders heeft leren kennen, gaan we om 08:45 beginnen met timmeren.
Na een dag vol hamers, spijkers, sport, spel, gezelligheid en plezier is het voor de jongere  kinderen genoeg geweest. Klas 3 t/m 6 mogen zaterdag om 18:15 worden opgehaald bij de brug. De kinderen uit klas 7 & 8 blijven slapen in hun zelfgebouwde hut. Alle kinderen eten ´s avonds mee.

Zaterdagavond
’s Avonds kijken we met de kinderen en begeleiders die blijven slapen op groot scherm naar Nederland – Costa Rico. Dat belooft gezellig te worden!

Zondag
De volgende ochtend worden alle kinderen uit klas 3 t/m 6 om 08:30 weer verwacht op het huttendorp terrein. Zondagmiddag van 16:00 tot 16:30 is er een kijk-halfuurtje voor alle ouders, opa’s, oma’s en buren. Om dit extra mooi aan te kleden zou het leuk zijn als de kinderen iets aan of op hebben wat met het thema Piraten te maken heeft. Om 16:30 is de prijsuitreiking, hierna worden de hutten afgebroken. Sterke vaders en moeders zijn van harte welkom om te helpen met het afbreken. Hierna is Huttendorp 2014 afgelopen.

Zondagavond
Later op de avond is er dit jaar een groot huttendorp vuur! Als je het leuk vind kun je komen kijken vanaf de Grote Zomerdijk. De tijd volgt later op de website.

Spullen om niet te vergeten:

  • Hamer
  • Bord
  • Bestek
  • Beker
  • Zonnebrand
  • Stevige schoenen!!! i.v.m. spijkers (geen slippers, ballerina’s etc.)
  • Piratenkleding of accessoires
  • Graag alles voorzien van naam

Extra spullen voor klas 7&8:

  • Slaapzak
  • Matje
  • Pyjama
  • Toiletspullen
  • Zaklamp

Thema: Piraten
Locatie: Zomerdijk 11a, Wognum
Email: info@huttendorpwognum.nl
Telnr. (Yannick Nijsingh): 0610696611

Informatie avond vrijwilligers 30 juni

Zoals ieder jaar organiseren wij ook dit jaar weer een informatieavond voor de begeleiders. Op deze avond geven we je uitleg over jouw taak als begeleider op het huttendorp.

Dat houdt in dat we het draaiboek uitdelen, het programma bespreken en laten zien hoe je met de kinderen de mooiste hut van Huttendorp Wognum kan bouwen. Ook wordt het ’thema’ van huttendorp uitgelegd, en kan je natuurlijk vragen stellen.

De avond wordt gehouden in Jongerencentrum Everland (Sportlaan 13, Wognum) en begint om acht uur.

Tot ziens op maandag 30 juni om 20:00!

Inschrijven Huttendorp Wognum 2014

Na het geslaagde weekend van de eerste twee jaar wordt ook dit jaar weer een huttendorp georganiseerd. Huttendorp Wognum 2014 vindt plaats in het eerste weekend van de zomervakantie, zaterdag 5 en zondag 6 juli.

Wat gaan jullie allemaal doen?
Alle kinderen worden op leeftijd verdeeld en gaan in groepen een hut bouwen. Onder begeleiding van vrijwilligers nemen de groepen het tegen elkaar op om de mooiste hut te bouwen. Het timmeren wordt afgewisseld met veel sport en spel.

Zaterdagochtend beginnen we vroeg met het bouwen van de hutten, zaterdagavond zullen de kinderen uit groep 3 t/m 6 na het eten naar huis gaan. De kinderen uit groep 7 en 8 zullen blijven slapen in hun zelfgemaakte hut.
Zondagochtend beginnen we weer vroeg om de hutten helemaal af te maken en de rest van de dag zal gevuld worden met leuke spellen. Aan het eind van de middag kunnen de ouders de hutten komen bezichtigen en de kinderen weer ophalen.

Om het huttendorp te financieren vragen wij 20 euro per kind. Voor dit geld kunnen de kinderen 2 dagen hutten bouwen en mee doen aan alle sport- en spel activiteiten. De organisatie verzorgt zaterdag voor het middag- en avondeten. Zondag is er ontbijt voor groep 7 en 8, in de middag gaan we met z’n alle lunchen, beide dagen zorgen we voor genoeg drinken en lekkere en gezonde snacks tussendoor.

De inschrijfavond wordt gehouden op vrijdag 16 mei in Everland, Sportlaan 13 te Wognum. De deur gaat om 19:00 uur open en na 21:00 uur sluiten we de inschrijving. Zorg dat je de benodigde gegevens (ingevuld inschrijfstrookje) en het inschrijfgeld meeneemt.

Let op: wij hebben een limiet op het aantal kinderen die zich kunnen inschrijven en vol = vol.
Wij hopen jullie te zien op 16 mei tijdens de inschrijvingen!

Inschrijfstrookje.pdf
Algemene voorwaarden.pdf